DESCOMPOSICIÓ DE LA GENERALITAT


*

Tigreta renal / tigeta arneu / gen titalera / gitaneta lera / tall renegrit / enteli agrat / argent ateli / argentilat / latinegaret / genera-li tat / riet granetal / titalera gen / gen literat / renegat lati / trileta ginera / raret genital / relat genial / gira’l, neteta / targeta lenin / ainet reglat / negre atilat / regirant-te’l / tinent galera / trentena àgil / triangeleta / gelatintera / regirant-te-la / té alegrieta / gelatinar-te / tieta negra / intergaleta / té alegrieta / al·lerginteta / regenitar-la / regala tenint / lenin regaltat / tita general ...


¡Buf...! Que continuï un altre. Aquest, fet a partir d’un cartell de fons, és un dels exercicis aconsellats per realitzar en actes avorridots i pesats. En diré més.
*
Nota: hi pot haver errors, dispensin.
*
*
*
Fallereta plorant la descomposició de la Generalitat. Collage d'O.X.

14 comentaris:

McAbeu ha dit...

Molt bona la tirallonga d'anagrames, realment havia de ser molt i molt avorrit l'acte aquest. :-)

Olga Xirinacs ha dit...

He, he, he, m'has fet riure, McAbeu. No et puc dir quin acte éra, perquè com que no hi ha llibertat d'expressió després em renyen, tan jaia com sóc...

Príncep de les milotxes ha dit...

M'he divertit molt, Olga. Aquests exercicis et deixen la ment, neta, per a volar després.

Joana ha dit...

No sé si l'has escrit se m'acut:
"trie angelat"
Per la llibertat d'espressió!

Joana ha dit...

Es presió, je,je.

Clidice ha dit...

m'has fet venir ganes de treure les fitxes d'Scrabble i jugar amb les lletres. Un bon exercici aquest, el practicaré en el proper acte polític :P

Montse ha dit...

La tita general és genial!

Isabel Barriel ha dit...

altre, gineta / entre tiaga / gener, atila't / atila, gerent / renega't tila / genteta lira / liga tentaré elit granaeta / agri talent / regalant-te i...

Isabel

jaka ha dit...

Es l'acte que em penso?

Bon dia clavell dorat que deia la meva sogra !!!

:)

Olga Xirinacs ha dit...

Ai, Jaka, que ets massa espavilada. No em descobreixis, però em penso que sí...

Olga Xirinacs ha dit...

Jaka, m'adono que hi pot haver un malentès: no era l'acte d'ahir. Ara fes memòria tu una mica.

Helena Bonals ha dit...

Això dels anagrames és molt divertit, i relacionar-ho amb la "descomposició de la Generalitat" té una molt bona mala intenció. Com m'allibera!

Júlia ha dit...

Ha sortit un poema modern d'aquests que fan i reciten ara, he, he. Dels actes avorrits em sembla que n'ha sortit molta literatura i fins i tot iniciatives plàstiques surrealistes.

Francesc Mompó ha dit...

Pel que fa al País Valencià, jo hi afegiria: gens realitat (no sé si l'havies posada)
Salut i Terra