ANIVERSARI AMB MAGDALENES


7-6-12

*

ANIVERSARI AMB MAGDALENES

*

He acabat un collage d’aniversari que donaré demà a la persona interessada.  El regal és a banda. Quan faig un collage per felicitar algú, penso en els gustos, aficions i emocions de la persona a qui va dedicat. No tant en un resultat més o menys artístic que hagi d’enlluernar ningú, sinó familiar i amable. A la persona li agraden les muntanyes i els boscos. Fa magdalenes i pastissos amb ingredients ecològics curosament seleccionats. Té un colom blanc però amb la cua estarrufada. Estima el temps de Nadal, que ja s’acosta pel camí: ¡ penseu que som a mig any, ...! Somriu amb les fades i la vida amable i senzilla. Als boscos hi sol haver fades que pentinen els conillets i altres que allisen les plomes dels ocells i els canten cançonetes quan s’adormen. Té una nena preciosa que treu el cap entre la verdor.

            No he posat el seu llibre electrònic, però me l’imagino a l’altra mà. Com deia ahir en un comentari de blog entre opinions diverses, els llibres poden conviure els uns amb els altres: d’uns n’aprecies el tacte, la tipografia, les belles imatges, cobertes i  dedicatòries, entre altres coses. Dels altres la facilitat per baixar-te llibres brossa i llibres kleenex per a un viatge, per exemple. Perquè si en col·lecciones de valuosos, pot ser que amb un moviment inadequat se t’esborrin tots. Ja arribarà la perfecció, ja.

            Però parlo d’un collage d’aniversari. ¿I el nen de la pala, sota de tot? És per recollir les molles de les magdalenes, que es disputarà amb el colom. Per molts anys i bon profit.

*

Collage d’OX




14 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

Em fa feliç, a la meva habitació, d'estar colgada de llibres. Fan ebooks que omplin una casa? "No tingueu res a casa que no sapigueu que és útil o no creieu que és bell", deia William Morris.

Galionar ha dit...

Si és bell el teu collage? I tant, Olga, perquè res ho és més que allò fet amb el cor, pensant amb els gustos de la persona que ho ha de rebre.
La meva amiga Amparo vol que et transmeti el meu agraiment per haver deixat unes paraules en el meu post sobre la partida del seu pare. I m'ha obsequiat amb el llibre "Cantovicòrum", en el qual participes amb El globus corre-món. T'asseguro que a Burjassot ets coneuda, valorada i admirada.
Una abraçada.

GLÒRIA ha dit...

Olga,
Facis el què fasis sempre et única. Crees un bonic collage i ens l'expliques de manera que sona com un conte. Ocells, conillets, infants, magdalenes...sento la puresa dels infants.

Anònim ha dit...

Mmm! Ja sento l'aroma de les magdalenes amb llimona i xocolata, recepta suïssa.
No patiu per si s'esborra algun llibre o rodola muntanya avall i acaba al mig d'on pasturen les vaques... Una bona e-lectora té còpies de seguretat de la seva biblioteca, a més de la que li guarda gentilment la botiga del somriure.

Helena, un ebook et pot omplir el cor, no n'hi ha prou?

Bon appétit de la pomme d'amour!

M. Roser ha dit...

Preciós el regal d'aniversari...
Un regal, si el fas tu i sobretot pensant que li agradi a la persona al qual va destinat, te tot el valor del món.
Aquesta persona, si és com l'has descrita, deu ser encantadora...I que us facin molt bon profit les magdalenes.

Oliva ha dit...

QUE BONIC¡ UN RACO PER CADA DETALL.JO ELS LLIBRES ELS VUI DE "PAPER",FINS I TOT ELS BET-SELLERS....SOC FELIÇ ACARONAN ELS LLOMS DELS LLIBRES HEREDATS,ES COM SI RETROBES LAS MANS DELS MEUS ESTIMATS DIFUNTS.

El porquet ha dit...

M'ha encantat aquesta lliçó magistral d'interpretació d'un collage per la seva pròpia autora! Em sento un privilegiat! No sempre es pot gaudir de les paraules directes del creador de l'obra per a entendre'n tota la seva magnitud!

Segur que tindrà un anviersari molt feliç... i molt dolç!

Maria Dolors Giral ha dit...

No sé per a qui l'has fet però em sumo a la felicitaió. No sabia d'aquesta faceta teva ; en una de les meves mil vides he estat mestre de plàstica, una coïncidència més.

Maria Dolors Giral ha dit...

Em posa frenètica la bajanada aquesta d'haver de demostrar que no soc un robot. Perdona, però algú ho havia de dir, dic parodiant el que no veig.

Joan Josep Tamburini ha dit...

Sempre es bó felicitar les persones que estimem. I si el regal l'hem fet nosaltres, encara millor perqué porta un trocet del nostre cor. Una abraçada: Joan Josep

Carme Rosanas ha dit...

A mi també m'agradava molt i molt fer regals d'aniversari personalitzats... i fets per mi... ara... no sé si se m'han acabat les idees, però ja no ho faig tant, me n'has fer recordar.

Felicitats per l'aniversari i per la felicitació!

Teresa Costa-Gramunt ha dit...

El dia dels nostres aniversaris són molt personals, proporcionen una emoció especial, i s'agraeixen molt les mostres de record.

GLÒRIA ha dit...

Benvolguda Olga,
Si passes pel meu bloc, com generosament fas tan sovint, veuràs que t'hi he deixat un modest detall.
Disculpa l'atreviment.

hortensia ha dit...

Que feliç em sento avui, amb la seva dedicació tan personal, per la noia tan estimada per tothom que la conec, mai vaig a oblidar tot lo que vaig gaudir de la vostra llar, la nina, el colom, els verenar al jardin i el paseig al pobla, a la Tarraco amb el bus fen de cangur, tot per l´avia, la mare i la meva estimada nina, que sempré té un bon i molt bonic record per mi, que mai oblidare .Bon profit familia i una abraçada per tothom