CEIP MARE DE DÉU DE LA ROCA


*
Aquests són els alumnes de tercer del CEIP Mare de Déu de la Roca, de Mont-roig (Baix Camp). Em feliciten perquè avui és el meu aniversari, el 73. I perquè els vagi a veure, cosa que farem d'aquí una estona.
Potser em preguntaran coses dels meus llibres que han llegit; els mestres tenen molt bona voluntat a fer llegir la canalla, i a ells devem que després tinguem un bon públic lector. Gràcies.
Jo els llegiré alguns poemes del "Concert al fons del mar". Fa pocs dies en vaig incloure un al blog. Ara us en copio un altre:
EL PIANO DE CUA
Aquest gran vaixell
portava un piano
de cua brillant,
clinc, clonc, clinc-clonc-clanc.
Hi va el calamars
que té moltes potes.
El pop ja s'hi acosta,
la sèpia també,
fa, sol, si-do-re.
Sentint tantes notes
somriu la sirena,
que veu el piano
i s'hi ajeu d'esquena.
"Toqueu per a mi,
sol, la, do-re-mi.
Toqueu ben fluixet,
que em vull adormir."
Si, si, si-si-sí.
***
*
*
*
Del llibre en premsa "Aquari: Concert al fons del mar".

5 comentaris:

Isabel Barriel ha dit...

Moltes felicitats, Olga!
Per l'aniversari, el Llibre i tota la poesia...

Teresa Costa-Gramunt ha dit...

Felicitats, estimada.
7+3=10, número que reduït a un dígit queda 1... És un número de complitud! Ha estat una bona i encertada idea la teva Poesia Completa!

Montse ha dit...

Per molts anys, Olga!

jaka ha dit...

Per molts, molts anys !!!

Una abraçada,

Administrador ha dit...

Felicitats i moltes gràcies per la teva visita. Hem afegit algunes imatges i una notícia en el nostre web. Aquí et deixo el link:
http://ceipmdr.blogspot.com/2009/05/olga-xirinacs-lescola.html