PORQUET CELESTIAL


21/22 - 7 - 10
*
Menjar un plat de lletó suculent al forn, servit a l’Hostal de la Glòria de Viladrau, incita a lloar els poders celestials que han ideat tan magnífica creació terrenal. Si ara és temps de consumir poques calories, perquè aquest juliol és al punt d’ignició, el porcell ens el vam menjar a meitat de juny, quan allà els dies encara eren frescos.

Plat de suavitats tendres, sense gaires condiments ni greixos embafadors, el lletó semblava un núvol de glòria, dels que s’acosten al cel en una navegació plàcida. Perquè el compartiu, aporto la fotografia, que ja se sap que a Internet tota comunicació és virtual. Mengeu bé i païu millor, que el somriure aflorarà als vostres llavis i la pau a la vostra ànima.
*
Fotografia de Vicenç Roca

7 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Quin aspecte més fantàstic! Quina enveja!!

Teresa Costa-Gramunt ha dit...

En vaig menjar una vegada a Segòvia, i em va agradar més del que em pensava. És un plat exquisit.

Alyebard ha dit...

Realment te pinta de ser una menja dels Déus. Gràcies per compartir-lo.

Elfreelang ha dit...

M'ha fet venir gana! Bon profit!

Josep Gironès Descarrega ha dit...

Encara queden llocs on es menja plats com cal, sense disenys, vapors ni deconstruccions.
Vagi de gust per Mont-ral.

Montse ha dit...

Ostres, tu! Els gavatxos no en tenen!!! (iu si en tenen, no n'he sabut trobar, jo, per aquí)

Hi havia un restaurant a Gràcia, el Duran Duran, que em sembla que ja no existeix però no ho podria jurar, on als "tocinillos del cielo" els deien "garrinets celestials". En llegir el títol de l'apunt em pensava que anava per aquí.

Bon profittttt!!!

Anònim ha dit...

mmmmm que bo el porqueet!m'agrada molt el porquet! la júlia és guapa