BENVINGUT TRETZE




*
13/14-1-11

*
Ens ha nascut un nen i es diu Eloi: és el segon besnét, ha vist la llum a dos quarts de dues del migdia i pesa tres quilos i mig. ¡Feliç arribada, fill! Perquè els fills dels fills dels fills també són fills nostres i estimadíssims. Que el món et sigui lleu i el teu pas ferm.

A dos quarts de cinc de la tarda entrava a casa un nou llibre de poemes: “La taronja a terra” (Ed Òmicron). Feliç arribada al món, llibre-fill meu, estimat com tots els altres. Que el món et pugui llegir amb felicitat.
*
Coberta i punt del llibre.

22 comentaris:

Josep Gironès Descarrega ha dit...

La mala fama del número tretze sorgí a partir de l'empresonament dels cavallers de l'Orde del temple, esdevinguda en un divendres. Tanmateix, per algunes persones -Dolors i jo, entre altres-, és un número de sort.
Enhorabona pels nouvinvuts!

Jordi Dorca ha dit...

Enhorabona doble!

Francesc Mompó ha dit...

Enhorabona Olga.
Salut i Terra

Clidice ha dit...

Quanta felicitat en un sol dia :)

Joan Josep Tamburini ha dit...

Moltes felicitats Olga. Jo conto els renebots...
Buscaré el llibre. Una abraçada: Joan Josep

Vicenç ha dit...

Vaja, veig que aquest any les bones notícies arriben de dues en dues...osticolló!

M VICTORIA GIRONES PUÑET ha dit...

moltes felicitats!!!!

El porquet ha dit...

Enhorabona per partida doble!

Calpurni ha dit...

Enhorabona, Olga. Que els nous "fills" et plenen de felicitat.

Isabel Barriel ha dit...

moltes felicitats x 2

Salvador Macip ha dit...

Dos grans motius d'alegria! Moltes i moltes felicitats.

Joan ha dit...

Sóc poc supersticiós i com el tretze era el número que sempre quedava lliure a les samarretes ... i el cert és que li tinc cert afecte.

Doble felicitació, tant pels fills de la carn com pels de la lletra.

Teresa Costa-Gramunt ha dit...

Pluja d'enhorabones, i que sigui per molts anys, tant pel petit Eloi com pel poemari número tretze!
(Respecte del número 13 jo hi vaig néixer, i a més era dimarts) Sort no n'he tingut mai, però estic molt contenta de ser al món!)

Alyebard ha dit...

L'enhorabona per la doble naixença!. Molta felicitat i sort a tots dos!

Olga Xirinacs ha dit...

Moltíssimes gràcies a tots els que heu volgut felicitar la vinguda al món d'un nen i d'un llibre.
Estic en deute amb vosaltres, bons lectors amics.

Sílvia Tarragó Castrillón ha dit...

M'agrada molt la portada. I el títol del poemari és prometedor. Espero llegir-lo aviat.

Enhorabona pel llibre i pel naixement. Eloi diuen que vol dir "l'escollit", crec que això és més significatiu que no pas el número 13.

Jacqueline ha dit...

Felicitats! Tu saps que crec en les sincronicitats. I quina sincronicitat més bonica que l'Eloi i el poemari hagin nascut en un dia de significat tan terrenal. 1+3=4, la terra. Donaran bons fruits.

miquel ha dit...

Felicitats per la doble felicitat!

Enriqueta ha dit...

Enhorabona Olga:
Diuen que els pitets no els han de dur els nets o en aquest cas, els besnéts, sinó els avis o en aquest cap, els besavis.
Felicitats

Joana ha dit...

La meua més sincera enhorabona, no me n'havia adonat del pot fins ara. El posaré a la llista de lectures entre els preferents, és clar.
Una gran abraçada

Helena Bonals ha dit...

Que bonica la coberta! M'agrada el contrast entre allò tècnic i el fruit, em recorda La taronja mecànica. Suposo que si la taronja ha caigut es deu poder recollir...

El punt de llibre me l'imprimiré per quan me'l llegeixi.

chuscartes ha dit...

La meva més sincera enhorabona per partida doble per les bones notícies. Esper que us omplin de goig i alegria.