ANIMALS


*
9-11-10
*
Vaig ser a la Fira de València de vestits per gossos. Com haureu pogut comprovar per televisions i revistes, va ser lluïdíssima, tant, que la resplendor feia mal als ulls. Amb els drets d’autor em vaig poder permetre comprar aquest barret pel gos. És una preciositat, amb aquesta rosa d’organdí... Com presumeix, el meu Fierabràs.

Però resulta que el gat, Miscardito, se’m va tornar gelós. Els drets d’autor no m’arribaven per tant, però em va fer comprar una galindaina en forma de rosa granat. Se’l veu boniquet, ¿oi? També volien unes sabatetes d’aquelles de piqué, tan cuques, però ja en tinc prou rentant els mitjons del meu home. No, per a ell no vaig comprar res, i mira que m’ho demanava amb uns ullets...
*
Postal collage d’OX

5 comentaris:

Clidice ha dit...

Quan veig segons què amb animals penso que, ben bé, alguns hem perdut la rosa dels vents, la brúixola, el sextant, el gps i bada que més d'un satèl·lit d'aquells tan bufons que ens pintaven al tebeos. Ara, el gos t'ha quedat molt propi, això si.

Joan Josep Tamburini ha dit...

Doncs sí. Molt macos el gos i el gat.Pero, els hi tindriem de demanar l'opinió als animalets...Una abraçada: Joan Josep

Mireia ha dit...

Jo estic una mica amb Clidice!

Sílvia Tarragó Castrillón ha dit...

Quina paciència que tenen els animals!!!

Josep Gironès Descarrega ha dit...

Sí que dóna, això dels drets d'autor ;-)